14 maja 2016

???

Nazywasz Mnie Mistrzem ‑ a nie radzisz się Mnie!
Nazywasz Mnie światłem ‑ a nie widzisz Mnie!
Nazywasz Mnie drogą ‑ a nie idziesz w Moje ślady!
Nazywasz Mnie  życiem ‑ a nie pożądasz Mnie!
Nazywasz Mnie prawdą ‑ a nie szanujesz Mnie!
Nazywasz Mnie  mądrym ‑ a nie słuchasz Mnie!
Nazywasz Mnie pięknym ‑ a nie miłujesz Mnie!
Nazywasz Mnie  bogatym ‑ a nie prosisz Mnie!
Nazywasz Mnie wiecznym ‑ a nie szukasz Mnie!
Nazywasz Mnie miłosiernym ‑ a nie ufasz Mi!
Nazywasz Mnie szlachetnym ‑ a nie służysz Mi!
Nazywasz Mnie wszechmogącym ‑ a nie czcisz Mnie!
Nazywasz Mnie  sprawiedliwym – a nie boisz się Mnie!
Gdy cię zasądzę – nie bierz Mi tego za złe!
Jestem piękny, a mało kto Mnie kocha!
Jestem szlachetny, a mało kto Mnie poważa!
Jestem bogaty, a któż pożąda Mych skarbów?
Jestem wszechmocny, a kto szuka Mej pomocy?
Jestem mądrością, kto Mej rady słucha?


Jestem wieczny, dlaczegóż rzeczy przemijające nade Mnie przedkładasz?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SATANISTA – ALKOHOLIK – czy ANIOŁ?

  Nie o Boyu Żeleńskim będzie to wpis, ale o Przybyszewskim Stanisławie, którego Boy znał osobiście. Muszę też od razu napisać, że o ile bar...