18 listopada 2015

Przeszłość sprzedam

Wrzuciłem do MOJE KSIĄŻKI ponad 30 pozycji, które są moją przeszłością i teraźniejszością!
Przeszłość to materialna szata poszczególnych książek, a teraźniejszość noszę w głowie po ich żmudnej lekturze, podczas której cierpiałem i radowałem się pospołu. Setki, jak nie tysiące godzin strawionych nad stronicami ksiąg.

Każda pozycja, którą zechcecie zakupić, to darowizna na rozwój mojego bloga i darowizna, bym wydał swoje skromne pisanie.
Zatem każdy Wasz zakup to również wyraz poparcia dla tego, co robię i mam zamiar robić dalej. To taka komunalizacja mojego pisania, które własnością jest wielu.
A zatem przeglądajcie i nie bądźcie skuzy! A ja przy pomocy poczty sprawnie Wam księgi dostarczę.

Z góry świeckie Bóg zapłać! Wszystkim Mieszkańcom współczesnej Globalnej Wioski!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SATANISTA – ALKOHOLIK – czy ANIOŁ?

  Nie o Boyu Żeleńskim będzie to wpis, ale o Przybyszewskim Stanisławie, którego Boy znał osobiście. Muszę też od razu napisać, że o ile bar...