12 listopada 2015

Sprzedać i wydać!

Robiłem ostatnio remanent w swoim księgozbiorze i doszedłem do wniosku, że mam dużo książek przeczytanych i do których już nie wracam.
Upycham je w szufladach, szafach i w piwnicy.

To nie miejsce dla książek! Książki powinny stać na półce i służyć ludziom w odnajdywaniu drogi albo leczeniu ran. No, mogą oczywiście ubogacać estetycznie i co tam jeszcze, kto, czego chce i pragnie…
Pomyślałem sobie, że zbywając książki, których już nie czytam i skazuję na niebyt w obiegu, mogę zebrać środki na wydanie swoich książek.
W zakładce Moje Książki proponuję dzisiaj trzy tytuły. Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem tych pozycji, proszę o kontakt mailowy (w prawym górnym rogu bloga). 
Odpowiem na każdą wiadomość i wszystkie pytania.
Jeśli Was nie zainteresują podane tytuły, to może Wasi znajomi będą zainteresowani. No i można ewentualnie książkę sprezentować.
Dokładny opis tytułów w podanej wyżej zakładce.
O czym tu więcej pisać?
Czekam na odzew!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SATANISTA – ALKOHOLIK – czy ANIOŁ?

  Nie o Boyu Żeleńskim będzie to wpis, ale o Przybyszewskim Stanisławie, którego Boy znał osobiście. Muszę też od razu napisać, że o ile bar...